2009 sniker seg innpå som buss nr. 74 i Freidigveien, og jeg tenker: ”Hva kom ut av 2008?”
2008 var da drømmen ble virkelighet, hextangular meat balls viste at vi ikke bare var noe to gutter på vei hjem fra skolen fantaserte om. For det var slik det hele ble til. På vei hjem fra skolen tidlig på høsten i 2007 sa jeg at jeg vurderte å kjøpe eg en bass, jeg hadde nemlig fått penger til dette den foregående jula. Grollis syntes jeg burde, for da kunne vi lage et band sammen. Han hadde nemlig fått en ombygget strat til kuppris fra japan. Alt bandarbeidet det året besto av at vi fant på låttitler på hjemveien fra skolen, og det begynte raskt å ligne på et tidligere fantasiprosjekt, kalt Lungemenn, jeg hadde vært involvert i tidligere samme år.
Så, en passe kald februardag i 2008 ble fantasien virkelighet. Jeg og grollis satte oss ned og lagde en låt som foreløpig ikke er utgitt, men som satte i gang hextangular meat balls.
Gjennom året har vi erfart at det ikke er alle som er interessert i å gjøre noe konstruktivt, og det har ofte vært jeg og Grollis som har blitt sittende ingen med arbeidet.
2008 var det året jeg innså at julemiddagen godt kan tilbredes med hageredskaper. Det året hextangular meat balls oppbygget seg en fanskare, bestående av intelektuelle og sympatiske kjennere av musikk. I 2008 gikk også bandet fra å være en duo til en kvartett. Antallet medlemmer har med andre ord fordoblet seg, uten at dette har påvirket musikken i noen særlig grad.
Tid er bullshit sa e fyr en gang til meg. Det er bare en illusjon skapt av dere mennesker. Hvis dette stemmer, er nyttårsaften bare teit, og å oppsummere året blir bare feil, og å se fremover til det ny kan bare glemmes, men det var kjet som fortalte meg dette, så jeg ser fremover allikevel.
2009 er en ny mulighet. Vi starter med nye kalendere uten masse kryss og beskjeder og har tilsynelatende et hav av tid til å få ting gjort. 2009 er en ny sjanse til å gjøre noe kult, gi noen en klem eller å åpne seg for noen og fortelle hva du føler og synes.
Eller du kan gjøre som kjetil; sove
Med dette ønsker don Filippo DeCandia alle våre fans et godt nyttår, med masse småkaker og saus. Koz og klemz og sånt....
onsdag 31. desember 2008
tirsdag 23. desember 2008
23. desember:Lille Juleaften
ja...hva kan jeg si, jeg er vel ifølge det de andre har sagt, ganske anonym. vel, det er vel sant. jeg sitter som oftest hjemme foran en eller annen maskin og stirrer på en skjerm. ja ja, det kunne vært værre... tror jeg.
jeg har serr' ikke noe peiling på hva jeg skal skrive her. sitter bare foran pc og hører på mudvayne. vel, jeg kan vel fortelle om den korte tiden av uka som har vært: i løpe av de ca. 38 timene som har vært har jeg chilla sammen med kompiser en stund, før vi gikk in for å spille Halo3.
Det er mest sansynelig det eneste jeg har talent i, utenom å være anonym. alt annet er jeg **** i. jeg kan ikke tegne, ikke skrive, egentlig ikke spille trommer(prøver stadig).
Alt jeg kan er å være sånn middels god i Halo3 og å bli oversett og ignorert... det er sånn det er å være anonym.
det var vel det jeg hadde å si i denne bloggen
rock on and peace out
Bill ThE NeW GuY
jeg har serr' ikke noe peiling på hva jeg skal skrive her. sitter bare foran pc og hører på mudvayne. vel, jeg kan vel fortelle om den korte tiden av uka som har vært: i løpe av de ca. 38 timene som har vært har jeg chilla sammen med kompiser en stund, før vi gikk in for å spille Halo3.
Det er mest sansynelig det eneste jeg har talent i, utenom å være anonym. alt annet er jeg **** i. jeg kan ikke tegne, ikke skrive, egentlig ikke spille trommer(prøver stadig).
Alt jeg kan er å være sånn middels god i Halo3 og å bli oversett og ignorert... det er sånn det er å være anonym.
det var vel det jeg hadde å si i denne bloggen
rock on and peace out
Bill ThE NeW GuY
søndag 21. desember 2008
4. søndag i advent
God morgen folkens. Da var det omsider min tur til å putte noe greier inn i denne bloggen. Det skulle egentlig ha vært Bill som skulle ha skrevet i dag, men som vanlig så er det ingen som har sakt ifra til han. I går så fant jeg og Grollis på mye jeg kunne skrive om, men jeg husker ikke noe av det. Sånn går det når man har en hukommelse som er hakket bedre en på en gullfisk.Uansett så får jeg bare finne på noe, det er meninga at jeg skal skrive om ting som har skjedd i løpet av den siste uka så jeg får vel skrive om det da.
Jeg starter med å fortelle dere at folket har fri fra skolen. Bill har vi ikke hørt noe fra siden den gang, DeCandia dro til Sverige og da er de bare meg og Grollis igjenn. Tidligere denne uka så var hele gruppa bortsett fra Bill samla forran den trofaste narvesen greia på bergkrystallen. Der satt vi å snakka med en jævelig morsom fyr. Han var selvfølgelig ikke ederu etter et ukjent anntal bokser med øl. Han snakka om mye rart, blandt annet om hvor han var oppvokst. Han sa at vokste opp midt på en blokk sånn ca 20 ganger eller noe sånt. Vi tokk også et fantastisk gruppebilde med denne fyren. Han lånte for anledningen nisselua til DeCandia siden han ikke hadde capsen sin. Dette bildet ligger på facebook, men det er tatt med et skrøpelig mobilkamera.
Grollis og DeCandia tok turen opp til tryvann på fredag. Jeg ble ikke med siden jeg ikke står på noe vintersportgreier, dette takketvære en middels stor haug med grus for et par sessonger tilbake i tid. Bill hadde som vanlig ingen snakka med.
I går så var jeg, Grollis og et annet individ på kino. Ingen gadd å ringe bill og vi hadde ringt deg DeCandia om du var hjemme i Norge. Vi så Max Manus og den var dritbra til å være norsk. Etter filmen så hadde vi ikke en dritt å gjøre, så da tok vi 12 trikken til solli for å se på en statue. Kansje litt fritids, men det gir vi blank faen i. Etter vår spontane tur til Solli så tok vi bare turen hjemover.
Vi har gjort mer denne uken, men jeg husker faen meg ikke hva vi har gjort. Så på vegne av Hextangular Meatballs troppen, bortsett fra Bill, ønsker jeg våre fans en helt for jævelig jul med masse fyll og slikt. Nei da, ha en fin jul folkens, til og med deg Bill
Jeg starter med å fortelle dere at folket har fri fra skolen. Bill har vi ikke hørt noe fra siden den gang, DeCandia dro til Sverige og da er de bare meg og Grollis igjenn. Tidligere denne uka så var hele gruppa bortsett fra Bill samla forran den trofaste narvesen greia på bergkrystallen. Der satt vi å snakka med en jævelig morsom fyr. Han var selvfølgelig ikke ederu etter et ukjent anntal bokser med øl. Han snakka om mye rart, blandt annet om hvor han var oppvokst. Han sa at vokste opp midt på en blokk sånn ca 20 ganger eller noe sånt. Vi tokk også et fantastisk gruppebilde med denne fyren. Han lånte for anledningen nisselua til DeCandia siden han ikke hadde capsen sin. Dette bildet ligger på facebook, men det er tatt med et skrøpelig mobilkamera.
Grollis og DeCandia tok turen opp til tryvann på fredag. Jeg ble ikke med siden jeg ikke står på noe vintersportgreier, dette takketvære en middels stor haug med grus for et par sessonger tilbake i tid. Bill hadde som vanlig ingen snakka med.
I går så var jeg, Grollis og et annet individ på kino. Ingen gadd å ringe bill og vi hadde ringt deg DeCandia om du var hjemme i Norge. Vi så Max Manus og den var dritbra til å være norsk. Etter filmen så hadde vi ikke en dritt å gjøre, så da tok vi 12 trikken til solli for å se på en statue. Kansje litt fritids, men det gir vi blank faen i. Etter vår spontane tur til Solli så tok vi bare turen hjemover.
Vi har gjort mer denne uken, men jeg husker faen meg ikke hva vi har gjort. Så på vegne av Hextangular Meatballs troppen, bortsett fra Bill, ønsker jeg våre fans en helt for jævelig jul med masse fyll og slikt. Nei da, ha en fin jul folkens, til og med deg Bill
søndag 14. desember 2008
3. søndag i advent
når jeg sitter på tbanen mandag morgen sammen med kjet og andre som jeg deler skolevei med, tenker jeg gjerne over hva jeg har gjort i helga, i tillegg til at jeg gjerne skulle ha hatt noen uker ekstra med hodet på puta. og jeg fortsetter gjerne å lure på dette gjennom resten av dagen min. hva fikk jeg egentlig ut av helga som gikk? jeg har ofte problemer med å finne et godt svar, for har jeg utviklet meg på noen som helst måte gjennom de dagene der mulighetene for dette burde være optimale? jeg kan ikke si at jeg har følt det spesielt ofte. utvikling er jo det vi tilsynelatende driver med i minst sju timer om dagen de vanlige ukedagene, så kanskje grunnen kunne være utmattelse? det er en påstand jeg i utgangspunktet kunne støtte, men sånn jeg føler det mandag morgen etter å ha satt meg på tbanen, er sannheten en helt annen. mandag er min tyngste dag. den dagen jeg føler behovet for helga som størst. jeg hadde trengt en pause fra helga for å hvile ut. man kunne annta at helgene miner er hektiske ut i fra det du nettop har lest, at jeg feter til hanen galer tre dager i uka, men dette er galt. helgene mine er ikke hektiske på noen måte. jeg har allerede sagt at jeg ikke får gjort noen ting i løpet av helga. jeg tar kanskje tbaneringen en runde, eller trikken til kjelsås og tilbake med kjet, kanskje jeg får forbedret mine ferdigheter i halo, som aldri har vært noe å skryte av, men nei, ingenting, sånn gennerelt, sånn jeg husker det.
denne og forrige helg kom det iallefall en blogg ut av helga, men jeg kommer ikke på noe mer enn det...
kjet og grollis, derimot, forteller gladelig om hvor kult de har det i helga. de drar rundt og treffer mennesker. reiser over ti minutter med tbanen, med et formål. mens vi andre, og særlig jeg, sitter og prøver å koble til internett via naboens nettverk, eller zapper de tjue kanalene på kabeltven opp og ned, utnytter de helga på en nyttig måte, enten ved å gjøre noe kult, eller å sitte hjemme og finne på kule historier om hvor kult de hadde det i helga. jeg føler meg ofte litt utelatt når jeg hører om dette. er ikke vi venner? jeg synes jeg har rett på å få være med når det skjer noe kult. "vi glemte deg, vi" har jeg hørt ofte, når jeg ringer og lurer på hvorfor ingen har ringt meg, ringer jeg alltid mens de skulle til å ringe meg.
i dag har jeg, bill, et menneske og kjet spilt halo3 og spist japp, sørlandschips og oboyis. er det en bra søndag? hvis ikke- hva gjør man i helga? hvor skjer alt det kule folk snakker om?
hvis dere lurer på noe ang. dette innlegget, er det bare å ringe meg en gang dere skal noe kult, så kan vi snakke om det da.
denne og forrige helg kom det iallefall en blogg ut av helga, men jeg kommer ikke på noe mer enn det...
kjet og grollis, derimot, forteller gladelig om hvor kult de har det i helga. de drar rundt og treffer mennesker. reiser over ti minutter med tbanen, med et formål. mens vi andre, og særlig jeg, sitter og prøver å koble til internett via naboens nettverk, eller zapper de tjue kanalene på kabeltven opp og ned, utnytter de helga på en nyttig måte, enten ved å gjøre noe kult, eller å sitte hjemme og finne på kule historier om hvor kult de hadde det i helga. jeg føler meg ofte litt utelatt når jeg hører om dette. er ikke vi venner? jeg synes jeg har rett på å få være med når det skjer noe kult. "vi glemte deg, vi" har jeg hørt ofte, når jeg ringer og lurer på hvorfor ingen har ringt meg, ringer jeg alltid mens de skulle til å ringe meg.
i dag har jeg, bill, et menneske og kjet spilt halo3 og spist japp, sørlandschips og oboyis. er det en bra søndag? hvis ikke- hva gjør man i helga? hvor skjer alt det kule folk snakker om?
hvis dere lurer på noe ang. dette innlegget, er det bare å ringe meg en gang dere skal noe kult, så kan vi snakke om det da.
søndag 7. desember 2008
2. søndag i advent
Ostekake med tyttebærsyltetøy og skinke med små prikker på!
den siste uka har ingenting skjedd i meatballsleiren, bortsett fra en ting; Grollis har laget smultringer uten å fortelle meg om det! Kjet visste om det. tilfeldig?
NEPPE!
jeg aner ikke hvordan men lager smultringer, har egentlig aldri vært spess. interressert i å besitte den kunnskapen, men nå som jeg tenker på det, kan jeg ikke komme på noe som kan være mer nyttig enn å kunne lage smultringer.
jeg ville kunne skape fred i verden; stoppe midtøstenkonflikten, få roet ned konflikten mellom meg og thoralf i tredje, som ikke kan fordra øvinga mi, og sist men ikke minst; fått styr på den jævla køen på bunnpris, med åttiåringer armert med fiskebollebokser som baner seg vei fremover mellom godteri, tamponger og lyspærer, langs det trange oppløpet før kassa.
dagens moral er: med nok smultringer i verden, ville folk flest være så feite at de hverken kunne stemt frp, eller lagd bråk
ps: bill henger sammen med denne bloggen i den forstand at han liker smultringer.
- Don DeCandia
den siste uka har ingenting skjedd i meatballsleiren, bortsett fra en ting; Grollis har laget smultringer uten å fortelle meg om det! Kjet visste om det. tilfeldig?
NEPPE!
jeg aner ikke hvordan men lager smultringer, har egentlig aldri vært spess. interressert i å besitte den kunnskapen, men nå som jeg tenker på det, kan jeg ikke komme på noe som kan være mer nyttig enn å kunne lage smultringer.
jeg ville kunne skape fred i verden; stoppe midtøstenkonflikten, få roet ned konflikten mellom meg og thoralf i tredje, som ikke kan fordra øvinga mi, og sist men ikke minst; fått styr på den jævla køen på bunnpris, med åttiåringer armert med fiskebollebokser som baner seg vei fremover mellom godteri, tamponger og lyspærer, langs det trange oppløpet før kassa.
dagens moral er: med nok smultringer i verden, ville folk flest være så feite at de hverken kunne stemt frp, eller lagd bråk
ps: bill henger sammen med denne bloggen i den forstand at han liker smultringer.
- Don DeCandia
søndag 30. november 2008
1. søndagen i advent
God søndag alle sammen!
Som en fast spalte hver søndag fram til Julaften, har vi i hxmtblz tenkt å ha en slags adventskalender. Det går ut på at vi skriver hva vi har gjort den siste uka, og litt om oss selv osv , og neste søndag det det samme, bare med ny info. Det hele blir avsluttet på julaften, hvor det vi bli publisert en super stor & KUL julespesial. Vel da er det bare å starte :
Da er jula i gang dere! Så da er det bare å ta fram nisseluene. 1 desember er som kjent nisseluedagen. Flip har tenkt å gå med lue... kjet nekter fordi hodet hans ser 5/6 mindre ut med lue på. Han hadde vel kanskje gjort det hvis det hadde vært noen blinkende lysdioder som hadde vært pararellkobla og han kunne fikle med de. Kjet liker blinkende ting. Bill har som vanlig ingen giddet å snakke med, så hans mening veit ingen. Kanskje like greit at han ikke har på seg nisselue...hehe. Så det så. Jaja... Filip har i morgen (1desember) tenkt å ringe meg midt i mattetimen, hvor han (og kanskje noen flere?) skal synge julesanger... Julesanger! Det er tøft ass!! Kan bemerke at jeg har bedt han om å gjøre det, tror nemlig ikke han gjør det av fri vilje.
Ha en fortsatt kul jul.
Som en fast spalte hver søndag fram til Julaften, har vi i hxmtblz tenkt å ha en slags adventskalender. Det går ut på at vi skriver hva vi har gjort den siste uka, og litt om oss selv osv , og neste søndag det det samme, bare med ny info. Det hele blir avsluttet på julaften, hvor det vi bli publisert en super stor & KUL julespesial. Vel da er det bare å starte :
Da er jula i gang dere! Så da er det bare å ta fram nisseluene. 1 desember er som kjent nisseluedagen. Flip har tenkt å gå med lue... kjet nekter fordi hodet hans ser 5/6 mindre ut med lue på. Han hadde vel kanskje gjort det hvis det hadde vært noen blinkende lysdioder som hadde vært pararellkobla og han kunne fikle med de. Kjet liker blinkende ting. Bill har som vanlig ingen giddet å snakke med, så hans mening veit ingen. Kanskje like greit at han ikke har på seg nisselue...hehe. Så det så. Jaja... Filip har i morgen (1desember) tenkt å ringe meg midt i mattetimen, hvor han (og kanskje noen flere?) skal synge julesanger... Julesanger! Det er tøft ass!! Kan bemerke at jeg har bedt han om å gjøre det, tror nemlig ikke han gjør det av fri vilje.
Ha en fortsatt kul jul.
onsdag 26. november 2008
i jimis fotspor...
der bor det masse små innsekter.
vi var samlet her i dag, i Charlie B studio på Carl Berner, for å minnes en stor person, ikke kjetil. ikke Bill, men Jimi Hendrix. i anledning jubileet for hans julefeiring i 1958, har vi nemlig covret Hey Joe, eller hei jo, som vi har kalt vår utgave.
i anledning jula, har vi også en overraskelse til alle dere som sikler etter noe nytt fra vårsj (slang for oss, ofte brukt av broren til en vi kjenner). den kommer den første desember på http://www11.nrk.no/urort/Artist/HextangularMeatBalls/default.aspx eller urørtsiden, som vi kaller den internt.
hvis vi skulle sette sørlandschips i halsen og dø, vil vi benytte sjangsen til å ønske alle en god jul.
hilsen oss, i meatballs (unntatt kjet atkins og bill...) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
vi var samlet her i dag, i Charlie B studio på Carl Berner, for å minnes en stor person, ikke kjetil. ikke Bill, men Jimi Hendrix. i anledning jubileet for hans julefeiring i 1958, har vi nemlig covret Hey Joe, eller hei jo, som vi har kalt vår utgave.
i anledning jula, har vi også en overraskelse til alle dere som sikler etter noe nytt fra vårsj (slang for oss, ofte brukt av broren til en vi kjenner). den kommer den første desember på http://www11.nrk.no/urort/Artist/HextangularMeatBalls/default.aspx eller urørtsiden, som vi kaller den internt.
hvis vi skulle sette sørlandschips i halsen og dø, vil vi benytte sjangsen til å ønske alle en god jul.
hilsen oss, i meatballs (unntatt kjet atkins og bill...) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
onsdag 19. november 2008
MOrn, moRN, alle sammen!
don DeCandia, her. tenkte jeg også skulle skrive noe har på bloggen, kan tenke meg at alle dere hxblzfans der ute tørster etter å lese noe jeg har skrevet...
yes.... det jeg tenkte å snakke om her idag er litt
hvorfor vi ikke har publisert musikk på så lenge. hovedgrunnen er at vi har begyynt på nye skoler og har hatt lekser å gjøre, og har vært utslitte etter de lange dagene. ikke kjet, da, for har har elektro, men han gjør ikke en dritt uansett, så samma det egentlig.
MEN i dag skal vi spelle! snart samles vi alle tre (ikke bill, for han har visst ikke fått beskjed... ;O) foran det lille hullet som vi tror er mikrofon, ooog ploinke! lurer på hva det er dewt blir til idag, hvis det blir noe da... folka snegler seg avgårde i et tempo som ville fornærmet selv han skidpadda i bamse - verdens sterkeste björn! men jeg venter, da, så får vi se...
har hatt masse ideer til låter, da, men siden jeg som regel ikke har noe å skrive på tilgjengelig når jeg kommer på dem, har de gått tapt. tror de var litt triste, har vært litt deppa i det siste, men nå er det bedre... har noen ideer jeg tror jeg skal jobbe litt med nå, til resten får ræva i gir og kommer seg hit. hadde venta kjet for en time siden, men jeg får aldri høre når han bestemmer seg for at han skal hjem for å gå på dass eller noe sånt istedet...
hvis du leser denne bloggen uten å ha hørt låtene våre, har du gått glipp av... --låtene våre! de er her --> http://www11.nrk.no/urort/Artist/HextangularMeatBalls/default.aspx <--det der kan du godt lime inn der det står startside under valg...
bare én ting til, jeg starter herved en folkeaksjon: "nei til at kjeil skal klø seg i skrittet hele tiden, fordi det er jævlig ekkelt" be ham om å slutte med det hver gang dere ser ham!
さよばら så lenge...
- don DeCandia
yes.... det jeg tenkte å snakke om her idag er litt
hvorfor vi ikke har publisert musikk på så lenge. hovedgrunnen er at vi har begyynt på nye skoler og har hatt lekser å gjøre, og har vært utslitte etter de lange dagene. ikke kjet, da, for har har elektro, men han gjør ikke en dritt uansett, så samma det egentlig.
MEN i dag skal vi spelle! snart samles vi alle tre (ikke bill, for han har visst ikke fått beskjed... ;O) foran det lille hullet som vi tror er mikrofon, ooog ploinke! lurer på hva det er dewt blir til idag, hvis det blir noe da... folka snegler seg avgårde i et tempo som ville fornærmet selv han skidpadda i bamse - verdens sterkeste björn! men jeg venter, da, så får vi se...
har hatt masse ideer til låter, da, men siden jeg som regel ikke har noe å skrive på tilgjengelig når jeg kommer på dem, har de gått tapt. tror de var litt triste, har vært litt deppa i det siste, men nå er det bedre... har noen ideer jeg tror jeg skal jobbe litt med nå, til resten får ræva i gir og kommer seg hit. hadde venta kjet for en time siden, men jeg får aldri høre når han bestemmer seg for at han skal hjem for å gå på dass eller noe sånt istedet...
hvis du leser denne bloggen uten å ha hørt låtene våre, har du gått glipp av... --låtene våre! de er her --> http://www11.nrk.no/urort/Artist/HextangularMeatBalls/default.aspx <--det der kan du godt lime inn der det står startside under valg...
bare én ting til, jeg starter herved en folkeaksjon: "nei til at kjeil skal klø seg i skrittet hele tiden, fordi det er jævlig ekkelt" be ham om å slutte med det hver gang dere ser ham!
さよばら så lenge...
- don DeCandia
søndag 16. november 2008
Yow Yow...
Godag igjen mine venner. Vi i hxblz synes ikke folk vet nok om hvor kule vi er.
Så jeg skal nu presentere følgende bandmedlemmer:
1. Don DeCandia... Filip, han er superkul fyr som spiller bass ogsånne kule ting. Også synger litt kult. det er bra. det kuleste er at han har en kul mac som vi spiller inn våre superkule sanger på. han har et kult hipster look. går med et kult grønt skjerf å greier. Også er han litt italiener, og kjenner folk ifra bærum. også kan han litt Japsisk
2: Megselv... Olle... Jeg er bergenserfinnelittamerikanersålittegrannenorsk. er det kult eller?
Speller gitar hele dagen ass. har en superkul gitar som ble lagd i 1977 i det kule landet Japse.
Jeg og Filip er lissom de kule musikalske geniene i bandet. og sånne kule ting.
3 Kjet Atkins....Kjetil, eller kjetkjet eller Ketil som han sier gamle onkel Erik kalte han, er en litt kul fyr. Ikke like kul som meg, men litt kul. Han bare ødelegger allting. han har ett munnspill et sted på rommet sitt, men det ble sist gang observert det aaret aalesund brandt. Han digger urge og sånt da. litt kul ikke sant?
4 Bill.... han bare blei med fordi han sa han skulle kjøpe seg trommesett. dette blei så til digitale tormmesett. så til 5 pads trommesett, før budsjettet hans skrumpa inn så det ble ett 4 pads trommepadsett. han bare blei med fordi han fulgte etter oss en gang. litt kult right? eller hva
Men uansett håper jeg du som blodhard hxblz fan setter pris på vår presentasjon. Snakkessssssssssszzzzzsccccccchhhh!
Så jeg skal nu presentere følgende bandmedlemmer:
1. Don DeCandia... Filip, han er superkul fyr som spiller bass ogsånne kule ting. Også synger litt kult. det er bra. det kuleste er at han har en kul mac som vi spiller inn våre superkule sanger på. han har et kult hipster look. går med et kult grønt skjerf å greier. Også er han litt italiener, og kjenner folk ifra bærum. også kan han litt Japsisk
2: Megselv... Olle... Jeg er bergenserfinnelittamerikanersålittegrannenorsk. er det kult eller?
Speller gitar hele dagen ass. har en superkul gitar som ble lagd i 1977 i det kule landet Japse.
Jeg og Filip er lissom de kule musikalske geniene i bandet. og sånne kule ting.
3 Kjet Atkins....Kjetil, eller kjetkjet eller Ketil som han sier gamle onkel Erik kalte han, er en litt kul fyr. Ikke like kul som meg, men litt kul. Han bare ødelegger allting. han har ett munnspill et sted på rommet sitt, men det ble sist gang observert det aaret aalesund brandt. Han digger urge og sånt da. litt kul ikke sant?
4 Bill.... han bare blei med fordi han sa han skulle kjøpe seg trommesett. dette blei så til digitale tormmesett. så til 5 pads trommesett, før budsjettet hans skrumpa inn så det ble ett 4 pads trommepadsett. han bare blei med fordi han fulgte etter oss en gang. litt kult right? eller hva
Men uansett håper jeg du som blodhard hxblz fan setter pris på vår presentasjon. Snakkessssssssssszzzzzsccccccchhhh!
søndag 9. november 2008
Halla
hei alle meatballs fans. vi skal nå stare å blogge! nå sitter vi å spiser middag. det kult da. like kult som kjetil. altså ikke så veldig kult. men litt rart da. i 1979 gav kunnskapsforlaget ut det store norgesatlas for første gang. samme ble butikken seasport opprettet. dette overhodet ingenting med oss å gjøre, men som folkeopplyser føler vi at det er vår plikt å fortelle dette.
er det kult eller? lezzm. vi spiser prime quality köttbullar fra IKEA, spessiall lavet for oss. (de er hekstangulære[ det er vel kult???])
kJETIL sKulle ha skrevet resten men han er nylig ansatt på urge bryggeriet som testsmaker. Snakkes senere. klem fra DeCandia og Ollis
er det kult eller? lezzm. vi spiser prime quality köttbullar fra IKEA, spessiall lavet for oss. (de er hekstangulære[ det er vel kult???])
kJETIL sKulle ha skrevet resten men han er nylig ansatt på urge bryggeriet som testsmaker. Snakkes senere. klem fra DeCandia og Ollis
Abonner på:
Innlegg (Atom)