søndag 21. desember 2008

4. søndag i advent

God morgen folkens. Da var det omsider min tur til å putte noe greier inn i denne bloggen. Det skulle egentlig ha vært Bill som skulle ha skrevet i dag, men som vanlig så er det ingen som har sakt ifra til han. I går så fant jeg og Grollis på mye jeg kunne skrive om, men jeg husker ikke noe av det. Sånn går det når man har en hukommelse som er hakket bedre en på en gullfisk.Uansett så får jeg bare finne på noe, det er meninga at jeg skal skrive om ting som har skjedd i løpet av den siste uka så jeg får vel skrive om det da.

Jeg starter med å fortelle dere at folket har fri fra skolen. Bill har vi ikke hørt noe fra siden den gang, DeCandia dro til Sverige og da er de bare meg og Grollis igjenn. Tidligere denne uka så var hele gruppa bortsett fra Bill samla forran den trofaste narvesen greia på bergkrystallen. Der satt vi å snakka med en jævelig morsom fyr. Han var selvfølgelig ikke ederu etter et ukjent anntal bokser med øl. Han snakka om mye rart, blandt annet om hvor han var oppvokst. Han sa at vokste opp midt på en blokk sånn ca 20 ganger eller noe sånt. Vi tokk også et fantastisk gruppebilde med denne fyren. Han lånte for anledningen nisselua til DeCandia siden han ikke hadde capsen sin. Dette bildet ligger på facebook, men det er tatt med et skrøpelig mobilkamera.

Grollis og DeCandia tok turen opp til tryvann på fredag. Jeg ble ikke med siden jeg ikke står på noe vintersportgreier, dette takketvære en middels stor haug med grus for et par sessonger tilbake i tid. Bill hadde som vanlig ingen snakka med.

I går så var jeg, Grollis og et annet individ på kino. Ingen gadd å ringe bill og vi hadde ringt deg DeCandia om du var hjemme i Norge. Vi så Max Manus og den var dritbra til å være norsk. Etter filmen så hadde vi ikke en dritt å gjøre, så da tok vi 12 trikken til solli for å se på en statue. Kansje litt fritids, men det gir vi blank faen i. Etter vår spontane tur til Solli så tok vi bare turen hjemover.

Vi har gjort mer denne uken, men jeg husker faen meg ikke hva vi har gjort. Så på vegne av Hextangular Meatballs troppen, bortsett fra Bill, ønsker jeg våre fans en helt for jævelig jul med masse fyll og slikt. Nei da, ha en fin jul folkens, til og med deg Bill

Ingen kommentarer: