Godag igjen mine venner. Vi i hxblz synes ikke folk vet nok om hvor kule vi er.
Så jeg skal nu presentere følgende bandmedlemmer:
1. Don DeCandia... Filip, han er superkul fyr som spiller bass ogsånne kule ting. Også synger litt kult. det er bra. det kuleste er at han har en kul mac som vi spiller inn våre superkule sanger på. han har et kult hipster look. går med et kult grønt skjerf å greier. Også er han litt italiener, og kjenner folk ifra bærum. også kan han litt Japsisk
2: Megselv... Olle... Jeg er bergenserfinnelittamerikanersålittegrannenorsk. er det kult eller?
Speller gitar hele dagen ass. har en superkul gitar som ble lagd i 1977 i det kule landet Japse.
Jeg og Filip er lissom de kule musikalske geniene i bandet. og sånne kule ting.
3 Kjet Atkins....Kjetil, eller kjetkjet eller Ketil som han sier gamle onkel Erik kalte han, er en litt kul fyr. Ikke like kul som meg, men litt kul. Han bare ødelegger allting. han har ett munnspill et sted på rommet sitt, men det ble sist gang observert det aaret aalesund brandt. Han digger urge og sånt da. litt kul ikke sant?
4 Bill.... han bare blei med fordi han sa han skulle kjøpe seg trommesett. dette blei så til digitale tormmesett. så til 5 pads trommesett, før budsjettet hans skrumpa inn så det ble ett 4 pads trommepadsett. han bare blei med fordi han fulgte etter oss en gang. litt kult right? eller hva
Men uansett håper jeg du som blodhard hxblz fan setter pris på vår presentasjon. Snakkessssssssssszzzzzsccccccchhhh!
søndag 16. november 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar