God søndag alle sammen!
Som en fast spalte hver søndag fram til Julaften, har vi i hxmtblz tenkt å ha en slags adventskalender. Det går ut på at vi skriver hva vi har gjort den siste uka, og litt om oss selv osv , og neste søndag det det samme, bare med ny info. Det hele blir avsluttet på julaften, hvor det vi bli publisert en super stor & KUL julespesial. Vel da er det bare å starte :
Da er jula i gang dere! Så da er det bare å ta fram nisseluene. 1 desember er som kjent nisseluedagen. Flip har tenkt å gå med lue... kjet nekter fordi hodet hans ser 5/6 mindre ut med lue på. Han hadde vel kanskje gjort det hvis det hadde vært noen blinkende lysdioder som hadde vært pararellkobla og han kunne fikle med de. Kjet liker blinkende ting. Bill har som vanlig ingen giddet å snakke med, så hans mening veit ingen. Kanskje like greit at han ikke har på seg nisselue...hehe. Så det så. Jaja... Filip har i morgen (1desember) tenkt å ringe meg midt i mattetimen, hvor han (og kanskje noen flere?) skal synge julesanger... Julesanger! Det er tøft ass!! Kan bemerke at jeg har bedt han om å gjøre det, tror nemlig ikke han gjør det av fri vilje.
Ha en fortsatt kul jul.
søndag 30. november 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
oops... glemte å ringe, jeg...
Legg inn en kommentar