søndag 30. november 2008

1. søndagen i advent

God søndag alle sammen!

Som en fast spalte hver søndag fram til Julaften, har vi i hxmtblz tenkt å ha en slags adventskalender. Det går ut på at vi skriver hva vi har gjort den siste uka, og litt om oss selv osv , og neste søndag det det samme, bare med ny info. Det hele blir avsluttet på julaften, hvor det vi bli publisert en super stor & KUL julespesial. Vel da er det bare å starte :





Da er jula i gang dere! Så da er det bare å ta fram nisseluene. 1 desember er som kjent nisseluedagen. Flip har tenkt å gå med lue... kjet nekter fordi hodet hans ser 5/6 mindre ut med lue på. Han hadde vel kanskje gjort det hvis det hadde vært noen blinkende lysdioder som hadde vært pararellkobla og han kunne fikle med de. Kjet liker blinkende ting. Bill har som vanlig ingen giddet å snakke med, så hans mening veit ingen. Kanskje like greit at han ikke har på seg nisselue...hehe. Så det så. Jaja... Filip har i morgen (1desember) tenkt å ringe meg midt i mattetimen, hvor han (og kanskje noen flere?) skal synge julesanger... Julesanger! Det er tøft ass!! Kan bemerke at jeg har bedt han om å gjøre det, tror nemlig ikke han gjør det av fri vilje.

Ha en fortsatt kul jul.

onsdag 26. november 2008

i jimis fotspor...

der bor det masse små innsekter.
vi var samlet her i dag, i Charlie B studio på Carl Berner, for å minnes en stor person, ikke kjetil. ikke Bill, men Jimi Hendrix. i anledning jubileet for hans julefeiring i 1958, har vi nemlig covret Hey Joe, eller hei jo, som vi har kalt vår utgave.
i anledning jula, har vi også en overraskelse til alle dere som sikler etter noe nytt fra vårsj (slang for oss, ofte brukt av broren til en vi kjenner). den kommer den første desember på http://www11.nrk.no/urort/Artist/HextangularMeatBalls/default.aspx eller urørtsiden, som vi kaller den internt.

hvis vi skulle sette sørlandschips i halsen og dø, vil vi benytte sjangsen til å ønske alle en god jul.

hilsen oss, i meatballs (unntatt kjet atkins og bill...) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

onsdag 19. november 2008

MOrn, moRN, alle sammen!

don DeCandia, her. tenkte jeg også skulle skrive noe har på bloggen, kan tenke meg at alle dere hxblzfans der ute tørster etter å lese noe jeg har skrevet...
yes.... det jeg tenkte å snakke om her idag er litt
hvorfor vi ikke har publisert musikk på så lenge. hovedgrunnen er at vi har begyynt på nye skoler og har hatt lekser å gjøre, og har vært utslitte etter de lange dagene. ikke kjet, da, for har har elektro, men han gjør ikke en dritt uansett, så samma det egentlig.
MEN i dag skal vi spelle! snart samles vi alle tre (ikke bill, for han har visst ikke fått beskjed... ;O) foran det lille hullet som vi tror er mikrofon, ooog ploinke! lurer på hva det er dewt blir til idag, hvis det blir noe da... folka snegler seg avgårde i et tempo som ville fornærmet selv han skidpadda i bamse - verdens sterkeste björn! men jeg venter, da, så får vi se...
har hatt masse ideer til låter, da, men siden jeg som regel ikke har noe å skrive på tilgjengelig når jeg kommer på dem, har de gått tapt. tror de var litt triste, har vært litt deppa i det siste, men nå er det bedre... har noen ideer jeg tror jeg skal jobbe litt med nå, til resten får ræva i gir og kommer seg hit. hadde venta kjet for en time siden, men jeg får aldri høre når han bestemmer seg for at han skal hjem for å gå på dass eller noe sånt istedet...

hvis du leser denne bloggen uten å ha hørt låtene våre, har du gått glipp av... --låtene våre! de er her --> http://www11.nrk.no/urort/Artist/HextangularMeatBalls/default.aspx <--det der kan du godt lime inn der det står startside under valg...
bare én ting til, jeg starter herved en folkeaksjon: "nei til at kjeil skal klø seg i skrittet hele tiden, fordi det er jævlig ekkelt" be ham om å slutte med det hver gang dere ser ham!

さよばら så lenge...
- don DeCandia

søndag 16. november 2008

Yow Yow...

Godag igjen mine venner. Vi i hxblz synes ikke folk vet nok om hvor kule vi er.
Så jeg skal nu presentere følgende bandmedlemmer:
1. Don DeCandia... Filip, han er superkul fyr som spiller bass ogsånne kule ting. Også synger litt kult. det er bra. det kuleste er at han har en kul mac som vi spiller inn våre superkule sanger på. han har et kult hipster look. går med et kult grønt skjerf å greier. Også er han litt italiener, og kjenner folk ifra bærum. også kan han litt Japsisk
2: Megselv... Olle... Jeg er bergenserfinnelittamerikanersålittegrannenorsk. er det kult eller?
Speller gitar hele dagen ass. har en superkul gitar som ble lagd i 1977 i det kule landet Japse.
Jeg og Filip er lissom de kule musikalske geniene i bandet. og sånne kule ting.
3 Kjet Atkins....Kjetil, eller kjetkjet eller Ketil som han sier gamle onkel Erik kalte han, er en litt kul fyr. Ikke like kul som meg, men litt kul. Han bare ødelegger allting. han har ett munnspill et sted på rommet sitt, men det ble sist gang observert det aaret aalesund brandt. Han digger urge og sånt da. litt kul ikke sant?
4 Bill.... han bare blei med fordi han sa han skulle kjøpe seg trommesett. dette blei så til digitale tormmesett. så til 5 pads trommesett, før budsjettet hans skrumpa inn så det ble ett 4 pads trommepadsett. han bare blei med fordi han fulgte etter oss en gang. litt kult right? eller hva



Men uansett håper jeg du som blodhard hxblz fan setter pris på vår presentasjon. Snakkessssssssssszzzzzsccccccchhhh!

søndag 9. november 2008

Halla

hei alle meatballs fans. vi skal nå stare å blogge! nå sitter vi å spiser middag. det kult da. like kult som kjetil. altså ikke så veldig kult. men litt rart da. i 1979 gav kunnskapsforlaget ut det store norgesatlas for første gang. samme ble butikken seasport opprettet. dette overhodet ingenting med oss å gjøre, men som folkeopplyser føler vi at det er vår plikt å fortelle dette.
er det kult eller? lezzm. vi spiser prime quality köttbullar fra IKEA, spessiall lavet for oss. (de er hekstangulære[ det er vel kult???])
kJETIL sKulle ha skrevet resten men han er nylig ansatt på urge bryggeriet som testsmaker. Snakkes senere. klem fra DeCandia og Ollis