der bor det masse små innsekter.
vi var samlet her i dag, i Charlie B studio på Carl Berner, for å minnes en stor person, ikke kjetil. ikke Bill, men Jimi Hendrix. i anledning jubileet for hans julefeiring i 1958, har vi nemlig covret Hey Joe, eller hei jo, som vi har kalt vår utgave.
i anledning jula, har vi også en overraskelse til alle dere som sikler etter noe nytt fra vårsj (slang for oss, ofte brukt av broren til en vi kjenner). den kommer den første desember på http://www11.nrk.no/urort/Artist/HextangularMeatBalls/default.aspx eller urørtsiden, som vi kaller den internt.
hvis vi skulle sette sørlandschips i halsen og dø, vil vi benytte sjangsen til å ønske alle en god jul.
hilsen oss, i meatballs (unntatt kjet atkins og bill...) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar