ja...hva kan jeg si, jeg er vel ifølge det de andre har sagt, ganske anonym. vel, det er vel sant. jeg sitter som oftest hjemme foran en eller annen maskin og stirrer på en skjerm. ja ja, det kunne vært værre... tror jeg.
jeg har serr' ikke noe peiling på hva jeg skal skrive her. sitter bare foran pc og hører på mudvayne. vel, jeg kan vel fortelle om den korte tiden av uka som har vært: i løpe av de ca. 38 timene som har vært har jeg chilla sammen med kompiser en stund, før vi gikk in for å spille Halo3.
Det er mest sansynelig det eneste jeg har talent i, utenom å være anonym. alt annet er jeg **** i. jeg kan ikke tegne, ikke skrive, egentlig ikke spille trommer(prøver stadig).
Alt jeg kan er å være sånn middels god i Halo3 og å bli oversett og ignorert... det er sånn det er å være anonym.
det var vel det jeg hadde å si i denne bloggen
rock on and peace out
Bill ThE NeW GuY
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar