Ostekake med tyttebærsyltetøy og skinke med små prikker på!
den siste uka har ingenting skjedd i meatballsleiren, bortsett fra en ting; Grollis har laget smultringer uten å fortelle meg om det! Kjet visste om det. tilfeldig?
NEPPE!
jeg aner ikke hvordan men lager smultringer, har egentlig aldri vært spess. interressert i å besitte den kunnskapen, men nå som jeg tenker på det, kan jeg ikke komme på noe som kan være mer nyttig enn å kunne lage smultringer.
jeg ville kunne skape fred i verden; stoppe midtøstenkonflikten, få roet ned konflikten mellom meg og thoralf i tredje, som ikke kan fordra øvinga mi, og sist men ikke minst; fått styr på den jævla køen på bunnpris, med åttiåringer armert med fiskebollebokser som baner seg vei fremover mellom godteri, tamponger og lyspærer, langs det trange oppløpet før kassa.
dagens moral er: med nok smultringer i verden, ville folk flest være så feite at de hverken kunne stemt frp, eller lagd bråk
ps: bill henger sammen med denne bloggen i den forstand at han liker smultringer.
- Don DeCandia
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar