torsdag 1. januar 2009

1 Nyttårsdag

Dette blogginnlegget er det første på denne bloggen i år 2oo9.
Tøfft!!

Det er med stor høytidlighet jeg skriver dette blogginnlegget. Dette blogginnlegget markerer starten på en ny era innen Psykedelisk Ska. 2oo9 skal bli året Hextangular Meat Balls skal erobre verden, med vår sjarmerende toalettsalsa og progressive bønk. I den anledning har decandia begynt å designe en logo. Han går som kjent formgivingsfag på en ekte gangstaahh skole. Decandia ER G. Men uansett, til venstre ligger utkastet Decandia har lagd. Ganske tøft, ikke sant? Jeg har en ide om å starte å selge Meat Balls effekter, da vi kan selge bl.a. Meat Balls trading cards, Decandiatannbørster, Kjetilsåpe, Bills Lær-å-spille-trommepads DVD kurs og Grollispastiller. Har du flere forslag kontak kontakten eller send en elektronisk-post. Flere forslag mottas med takk. Gårsdagen, Nyttårsaften var forøvrig en veldig høytidelig og tøfff dag. Masse rakketter overalt. Hele Meat Balls Crewet pluss en god del andre mennesker hadde tatt turen til Ekeberg hvor det var sånnt kommunalt fyrverkeri. Det var også tøfffft! Kommunen presterte selfølgelig å velte ett stort batteri, så fyrverkeriet kom rett mot oss, heldigvis eksploderte det et par meter foran oss, men det gikk relativt dårlig med sikkerhetsgjerdet som var satt opp.
Jeg vil avlsutte dette innlegget med å ønske fan(s)en vår et godt nytt år!
Takk
Grollis

Ingen kommentarer: